Annas kokvrå, god mat på en billig budget

Jobbig dag = kladdkaka

I helgen sov jag över hos mamma i Torshälla, vilket innebar bussåkande för att komma till skolan imorse. En buss uteblev helt, två passerade förbi hållplatsen utan att stanna och den fjärde var försenad. Detta resulterade i att jag blev omkring tjugo minuter sen till kursstarten i skolan och att mina fötter ännu inte återhämtat sig från köldchocken! Jag hatar verkligen att vara försenad. Som tur var räddades dagen av en middag med min kära Malin och en bamsekram från Oscar när jag kom hem. Men jag tyckte ändå att jag förtjänade lite kladdkaka...

Recepten på kladdkaka är oändliga, finns nästan lika många olika varianter som personer som bakar det! Mitt favoritrecept av dem enklare och snabbare varianterna på kladdkaka är DETTA , fast släng i lite hackad vit choklad och mörk blockchoklad, samt öka kakaomängden också. Har aldrig misslyckats med detta recept. Vi ska snart ta och slänga ihop en här hemma lagom till RAW comedy club. Trevlig måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0